10 sierpnia 2016

Początek przygody z blogowaniem

Cześć wszystkim! 
Jest to mój pierwszy post więc wypada opowiedzieć coś o sobie. Więc mam na imię Joanna i mam 16 lat. Na swoim blogu chciałabym dodawać posty związane z kosmetykami, a także z filmami i serialami, gdyż uwielbiam je oglądać. Będę pisać ich recenzje i mam nadzieję, że dzięki temu blogowi odkryjecie kilka nowych i ciekawych filmów. Chciałabym też na swoim blogu od czasu do czasu dodawać notkę o swoich przemyśleniach, gdyż mam ich całkiem sporo. Na blogu będą się pojawiały również posty o DIY, gdyż jest to moje małe hobby i w zasadzie to tyle. Ogólnie jestem straszną gadułą, ale postaram ograniczać się 
w notkach do najważniejszego minimum. Chciałabym, aby posty pojawiały się dwa razy w tygodniu i będę się bardzo starała aby tak było.


Dajcie znać czy podoba Wam się wygląd mojego bloga i możecie życzyć mi powodzenia w prowadzeniu go, a jeżeli jesteście ciekawi moich postów to zachęcam do zaobserwowania bloga aby nie przegapić żadnego 

z nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz