2 września 2016

Jason Bourne

Pewnie nie wiecie tego o mnie ale kocham amarykańskie filmy, o policji, szpiegach, hakerach, jednostkach specjalnych, uciekinierach i przestępchach. Dlatego ta seria to celny strzał w mój gust. Seria oparta jest na powieścciach Roberta Ludluma. Seria składa się na chwilę obecną z 4 części: Tożsaność Bourne'a, Krucjata Bourne'a, Ultimatum Bourne'a, Dziedzictwo Bourne'a. W pierwszych 3 występuje główny aktor Jason Bourne, ale niestety w czwartej części go nie ma i moim zdaniem to ogromny błąd, ponieważ jak dla mnie tej części mogłoby nie być.  Oglądając ją, przez pewien czas zastanawiałam sie czy włączyłam odpowiedni film. Ogólnie seria ta opowiada o Jasonie, który traci pamięć i nie pamięta, że był zabójcą na zlecenie, i nie wie dlaczego teraz jest piorytetowym celem do zlikwidowania. Główny aktor ma mocną amnezję i z trudem przypomina sobie najmniejsze skrawki swojego życia, jednak poprzez odwiedzanie różnych miejść przypomina sobie różne fragnenty swojego życia i pomalutku składa je w spójną całość. Jason nadal jest poszukiwany przez osoby które mają go zlikwidować, jednak główny aktor jest o wiele sprytniejszy 
i z niemal każdej sytuacji potrafi wyrwać się w spektakularny sposób. Ogólnie cała seria bardzo wciąga, i z chęcią się ją ogląda. Dla miłośników filmów tego rodzaju mam dobrą wiadomość bo w jesieni tego roku ma odbyc się premiera piątej części z serii pt "Jason Bourne". Szczerze muszę przyznać, że po oglądnięciu zwiastuna tego filmu czekam z niecierpliwością na jego premierę :D



Dajcie znać w komentarzu, czy oglądaliście te filmy, a może macie zamiar je oglądnąć??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz